Nápověda a časté dotazy

1. Pokud si objednám více kusů nábytku, mohou být náklady na dopravu levnější?

Obvykle jsou náklady na dopravu kalkulovány pro každý kus nábytku. Vše závisí na váze nábytku.
Pokud máte zájem o více kusů nábytku, můžeme vám poskytnout slevu na náklady na dopravu.

2. Mohu obdržet svou objednávku dříve?

Nábytek objednáváme u výrobce a doba realizace zakázky odpovídá informacím na naší aukci.
Ale můžete nám napsat, třeba máme tento nábytek skladem nebo si ho můžeme vyzvednout dříve u výrobce - ptát se nic nestojí! 

3. Mohu platit hotově při dodání?

Přesně tak, je to možné. Nejprve byste ale měli převést zálohu ve výši 10 %.
Pak jsme si jisti, že bez objednávky neodejdete.

4. Mohu si s vámi domluvit požadovaný termín?

Doručení můžeme garantovat v přesný kalendářní týden, bohužel ne v přesný den - ale doručujeme i o víkendech.

5. Jsem zaměstnaná. Dostanu zprávu s datem doručení dříve?

O přesném termínu dodání Vás budeme informovat 2-3 dny předem.

6. Mohu si nechat nábytek smontovat?

Bohužel to není možné.

7. Nosíte si do bytu i nábytek?

Nábytek dodáváme vlastními dopravními prostředky. Nábytek bude doručen na uvedenou adresu až po volný obrubník. Řidič však není povinen dovézt zboží do vašeho bytu. Žádáme Vás, abyste si přejímku a další dopravu do bytu zorganizovali sami.

8. Co mám dělat, když mi byl nábytek dodán s chybami?

Měli byste nás okamžitě informovat zasláním zprávy.
V žádném případě nesmíte nábytek montovat.
Náš pracovník Vás bude kontaktovat a dá Vám instrukce, jak poškozený nábytek reklamovat.

9. Co mám dělat, když se mi produkt nelíbí? Mohu to poslat zpět?

Samozřejmě na to máte právo. Pokud chcete nábytek vrátit, měli byste balíky dobře opravit a poslat nám je. Pokud jej obdržíme nepoškozený, převedeme vám celou částku.